Sunday, May 2, 2010

I know it's been some time
But there's something on my mind
You see, I haven't been the same
Since that cold November day...
We said we needed space
But all we found was an empty place
And the only thing I learned
Is that I need you desperately...

So here I am
And can you please tell me... oh

Chorus:
Where do broken hearts go
Can they find their way home
Back to the open arms
Of a love that's waiting there
And if somebody loves you
Won't they always love you
I look in your eyes
And I know that you still care, for me

I've been around enough to know
That dreams don't turn to gold
And that there is no easy way
No you just can't run away...
And what we have is so much more
Than we ever had before
And no matter how I try
You're always on my mind

And now that I am here with you
I'll never let you go
I look into your eyes
And now I know, now I know...


love the lyrics. Its [Where do broken hearts go] by whitney, again.

let me finish this in mandarin shall u?

long time didn't update.

无尽的思念只有鱼缸里的鱼知道。
无尽的夜晚都有星空月光陪伴,我只有一台手机。
手机不会响,也应该没坏掉。

我不相信承诺,但是他---他他他他他他-------都说,“相信我,我会给你幸福的。”
男人总是用甜言蜜语利诱我,我总是犯贱似地一次又一次地相信。

我是脆弱的。哦,不对。
应该说,
我是迷茫的。是自己看不透。

我们都需要空间才会有新鲜的空气对吧。
空间,空气还包含什么呢。
我不想知道。(捂着耳朵)

想要自由是吧,驳错线了。

[鱼鱼 著]


my story. =)

(以上只是创意小品,不是真实纪录。)

以我现在的幸福指数不应该写那么悲伤的小品吧!
因为太久没有写了,怕自己的文笔退化! 呵呵。
其实我很想重新写一些连续小品,能连串成类似日记手法的小说。

最近转变了环境,这可能是一种蜕变?
心情像是坐过山车~这句话用来形容我,比内衣更贴切。


虽然我不在乎,但是还会难过~陈泉锦你说对不对~你知道我说些什么的~
哈哈~(陈泉锦傻眼了)

得到一些,失去一些咯。
这样,人生才能达到平衡。

不要贪心,不能用了的东西要丢弃!知道么~
那些不能环保的东西~也统统丢弃~

可能你会觉得我在讽刺某些人~
甚至觉得我在讽刺你~
现在告诉你,希望‘你’觉得我在讽刺你~
衷心祝福你。早日升级做天使。

人字你会写~人你会不会做~
噢!!!你不会写人字~
因为你没有手!!

对不起~提起你的伤心事~

真心向你道歉~sumimase~

怎么啦~觉得我在说你~对不对~
哇~最好不要咯~因为我会~
你知道我会怎样么~
我会很~很~兴奋~
不要啦~
等下我不能入眠~
然后我会被陈泉锦骂~
虽然~我被骂~你会很开心~
但是~他骂我~我会觉得很甜蜜~
所以你还是不要自取其辱~
哦~不对!是不要多此一举~
呵呵~
现在我想睡觉~掰~祝你好运~

No comments:

Post a Comment